Feeds:
Berichten
Reacties

Archive for 26 augustus 2010

Hartige post

Zo lang ik leef zal ik naar de post blijven gaan in plaats van naar de bie powst. Wat een belachelijk gedoe; we leven toch niet in Amerika, begot! 
Dat onze post eens een voorbeeld neemt aan de innovatieve creaties van La Poste Française. Vanmorgen ontving ik onderstaand pakje uit het Franse Villepinte (chez nous: De Pinte). Tegenwoordig bestel ik namelijk schoonheidsproducten via Ebay France. Ze zijn meer dan de helft goedkoper. Hoe die mensen hun producten zo goedkoop kunnen aanbieden is me nog steeds een raadsel. Mijn apothekeres verfoeit daarom het internet. “t Internet, ’t internet, zwijg me daarvan”, snauwt ze steeds. Ze ziet haar winst namelijk aan zich voorbijgaan.
Het aanzicht van dit pakketje op zich maakte mijn dag al goed. Negen gekartelde roze hartjes, met daarin rozen en papegaaien die mijn adresgegevens versieren.  De idee is van de hand van Emanuel Ungaro, een Franse couturier.
In België lopen beslist ook creatievelingen rond die onze post zodanig  kleurrijk kunnen maken zodat een naamsverandering overbodig wordt.

Read Full Post »